wtorek, 18 grudnia 2012

KARTKI I BILECIKI DO PREZENTÓW


Ostatnio kupiłam w LIDLu bileciki na prezenty (zdjęcia dolne). Kosztowały chyba ok 13zł jeśli ktoś chciałby gotowca. 

Ten zakup zainspirował mnie do stworzenia własnych kartek świątecznych i bilecików na prezenty (górne zdjęcia). Aby kartki nie były jednowymiarowe część elementów nakleiłam na kawałku tektury tak by były wystające np: zielony bilecik. Podoba mi się też pomysł, zrobienia tego samego motywu np: choinki jak w mojej kartce z ozdobionej brokatem/złotą farbą tektury i mniejszej choinki z zielonego papieru kolorowego. 

Do zrobienia takich kartek przydadzą się: 
tektura, kolorowe papiery, wstążki, ozdobne dziurkacze, brokatowe żel peny, farbka Color Gel Stamperii (na zdjęciu, do kupienia w Empiku), wycięte z papierów do pakowania prezentów motywy lub wydrukowane z internetu obrazki (ja zawsze wpisuję w Google hasło: Christmas printables i szukam w obrazach).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz