sobota, 14 czerwca 2014

MAPA


Przed zbliżającym się wyjazdem (daaawno, daawno temu) postanowiłam zrobić z Miśką mapę miejsc dla nas ważnych. Właściwie wydrukowałam tę mapę nie mając wielkich nadziei na powodzenie tego przedsięwzięcia. Miśka wydawała mi się za mała, a tu proszę... Zainteresowała się dziołcha. Razem wymyśliłyśmy małe ikonki kojarzące się nam z miejscami np: we Wrocławiu byłyśmy w zoo, więc zapytałam jakie zwierzę mam narysować żeby przypominało jej tamtą wyprawę. Potem Miśka przykleiła ikonki we wskazanych miejscach i odpytywałam ją na różne sposoby: A gdzie byłaś w zoo? Gdy pokazywała, powtarzałam, że to Wrocław. Potem pytałam gdzie jest Wrocław, a ona pokazywała, a potem... zgubiłyśmy mapę. :-)

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie, zapraszam do dodania swojego bloga do spisu blogow o ciazy i macierzynstwie :)
    Spis znajduje sie tutaj:
    http://spisblogowociazy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń