środa, 15 maja 2013

DEKORACJE URODZINOWE W KOLORZE RÓŻOWYM I POMARAŃCZOWYM


Wybór kolorów i motywów

Nie wiem czy kiedyś zdarzyło Wam się np: pod wpływem jednego wazonika urządzić cały pokój. U nas tak było z urodzinami. Wszystko zaczęło się od świeczki, którą kupiłam na długo przed urodzinami Misi. Jako że była w kolorach jasnego i ciemnego różu oraz pomarańczowym, to te kolory zdominowały resztę dekoracji.  Ponieważ motywami ozdobnymi był kwiatek i motyl, to również postanowiłam się tego trzymać by nie zrobić za dużego misz-maszu. Do robienia dekoracji wykorzystałam ozdobne dziurkacze. A oto co wymyśliłam...

P.S. Szablon do wykonania pudełeczek z prezentami dla gości znajdziecie tu:
http://babalisme.blogspot.com/2010/06/lemonade-party-favor-box.html
P.P.S. A tu więcej pomysłów na dekoracje i zabawy urodzinowe:
http://blogodzieciach.blogspot.com/2012/11/urodziny-dla-czterolatka.html


Urodzinowy mix


Girlanda i balony


  
Prezenty dla gości
Etykiety

Kanapeczki

Pojemniki / wazoniki / doniczki

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I nie zgadniesz u kogo miały wzięcie - największe u tatusiów.

      Usuń
  2. Niby proste, ale jak pięknie wykonane
    Zdolniacha jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wreszcie ktoś pochwalił. Moje dziecię wstało tego dnia lewą nogą i powiedziało - "nie chcę tego" - a ja tu w tajemnicy wieczorami tyle się nadłubałam - czarna niewdzięczność. Szczęśliwie jak jej przeszło, to doszła do wniosku, że jednak ładne bo kolorowe i zaczęła komenderować który balon dla kogo i że w ogóle już mam dmuchać następny, a mnie oczy wychodziły na wierzch od tego pompowania.

      Usuń