poniedziałek, 15 grudnia 2014

POMYSŁ NA PREZENT - POCIĄGI Z IKEA



Było już o tym, co można kupić na święta dziewczynce, pora na prezent dla prawdziwego mężczyzny. Mowa o pociągach z Ikea. Zabawka jest super ponieważ mobilizuje do zabawy całą rodzinę (włączając w to tatusiów) i, mimo że taki prezent kojarzy mi się bardziej z chłopcami, to dziewczynki chętnie się nim bawią. Największą zaletą tego zestawu, jak dla mnie, jest to, że mój syn (1rok 9m-cy) bawi się nią sam, a ja mam chwilę dla siebie (czytaj żeby posprzątać w kuchni ;-) )

4 komentarze:

  1. moj syn sam sie nia bawił 1 dnia.. byłam zachwycona.. a teraz codziennie musze z nim układac a on z luboscią po 10 min burzy wszystko zeby znów układac.. to moje przeklenstwo.. ale zeby m sie nie nudziła.. i mogła układac lepsze zawijasy dokupiłam nowy komplet w biedronce ;) pasujacy do tego.. z fajnymi gadzetami.. polecam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce czasem trafi się coś fajnego. Znając życie, tych pociągów już nie ma.

      Usuń
  2. fajne są :) tylko u nas niestety chłopcy szybko by porozwalali pogubili i po zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem - te tory raczej trudno zgubić - są dosyć duże, może pociągi ewentualnie. U nas czasem jeden wagon, gdzieś znika, ale zwykle znajduje się pod szafką RTV :-)

      Usuń