niedziela, 13 stycznia 2013

RECYCLING 4 - LALECZKA / ANIOŁEK


Gdzieś mi wcięło zdjęcia z procesu wytwarzania tego aniołka, więc tylko opiszę co i jak. Najpierw z masy papierowej (patrz poprzednie posty) robimy kulkę nabitą na patyczek i malujemy ją na biało. U mnie dół lalki to plastikowy pojemnik po płynie do kąpieli z Sephory. (U kogoś widziałam też wielkie jajko niespodziankę, które też by było ok, ale nie wiem gdzie takie kupić. Pomyślcie o opakowaniach po różnych rzeczach jakie macie w domu, może coś się nada. Jeśli nie, to dół też można zrobić z masy papierowej - wtedy od razu na mokro wbijamy patyk i w główkę i w dół figurki.) Główkę na patyczku wsadziłam do opakowania, okleiłam plasteliną i klejem z pistoletu by się trzymało. Sukienka to obcięta z jednej strony stara skarpeta. U góry związałam ją, a u dołu doszyłam koronkę (doszyłam ją "na lenia" - tylko z tyłu). Skrzydła to kokarda ze wstążki przywiązana do aniołka. Włosy są z wełny - przyklejone klejem z pistoletu, a buzia i oczy są narysowanie markerem. Gotowe. Ta dam!!!

Laleczka / aniołek może być do postawienia, do powieszenia na choince lub po prostu do zabawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz