wtorek, 22 stycznia 2013

JAK MAŁE DZIECKO MOŻE SAMODZIELNIE NARYSOWAĆ EFEKTOWNE KWIATY - BARDZO PROSTA LAURKA/OBRAZEK


Któregoś dnia dziecię moje narysowało kilka kulistych gryzmołów. Patrząc na to przyszły mi do głowy kwiaty, więc namówiłam ją by dorysowała jeszcze kilka kółek w różnych kolorach. Potem dałam jej złotą farbkę (Color Gel Stamperia) i kazałam trochę wycisnąć w środek każdego kółeczka. Sama dorysowałam łodyżki i listek i gotowe. Gdyby nie fakt, że obrazek powstał na jednostronnie zadrukowanej kartce (recycling przede wszystkim), to pewnie stałby się laurką na Dzień Babci i Dziadka.

4 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wyszło:) Moja Laurcia ciągle takie kóleczka rysuje:) Może i My coś podobnego sprubójemy zrobić:)

    P.S.
    Co robicie z takimi rysuneczkami? Moja Laurcia ma 1 rok i 9 msc, i może jeszcze nie rysuje nic konkretnego, ale dla mnie te jej "małe dzieła" są przeurocze. Chciałabym większość z nich zostawić, ale jakoś tego nie widzę... gdzie by to trzymać... więc niestety większość wurzucam:(

    Ale kilka zachowałam na pamiątkę:) Jak będzie starsza to jej będę mogła pokazać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najczęściej robimy "wystawę" na lodówce by autor dzieła poczuł się doceniony, a potem robimy zdjęcie dzieła i oryginał wyrzucamy (w końcu łatwiej pomieścić zdjęcia niż stosy papierów). Miałam też taki pomysł by zrobić dla nas czy np: dla dziadków kalendarz na nowy rok z obrazkami dziecka. Możesz też zrobić laurkę taką jak tu: http://blogodzieciach.blogspot.com/2013/01/laurka-serduszko-od-2-lat.html , albo możecie zrobić obrazek oprawiając w passe-partout jak tu odcisk dłoni: http://blogodzieciach.blogspot.com/2012/11/pieczatki-z-lisci-i-jesienne-donie.html (fajnie by też wyglądała ramka z kartonu oklejonego lub pomalowanego na złoto tak by wyglądało jak prawdziwy obraz). My kiedyś z dziecięcych bazgrołów na nieco niewymiarowych kartkach zrobiliśmy tryptyk - dziś lub w najbliższych dniach wrzucę post. Kolejnym pomysłem jest wykorzystanie dzieła do zrobienia notesu tak jak tu: http://dziecioblog.blogspot.com/2012/12/bawanek-pieczatka-z-ziemniaka-notes-na.html albo oklejenie zeszytu / segregatora czy zrobienie okładki ochronnej dla książki albo zakładki do książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł!Jak mała podrośnie i będzie rysować, na pewno wykorzystam:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń