piątek, 20 lutego 2015

WYCINANKI-WYKLEJANKI


Nie zdawałam sobie sprawy z tego jak trudną czynnością jest wycinanie dopóki nie zobaczyłam jak Misia niezgrabnie dzierży nożyczki i bardziej drze niż tnie kartki. To sprawiało, że niechętnie ćwiczyła tę umiejętność dopóki nie trafiłyśmy na książeczkę, w której część zadań polegała na wycięciu i wklejeniu prostych elementów - ozdobieniu dywanu kolorowymi paskami, czy zwierząt łatkami. Narysujcie dziecku dywan, wydrukujcie kolorowanki-zwierzaki z internetu i do dzieła.

3 komentarze:

  1. Dzieci lubią wycinać , kleić i tworzyć :) czasem trzeba im trochę w tym pomóc. Książeczkę macie świetną! Sama bym wykonała te zadania ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://mlodamamabloguje.piszecomysle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dzieciaki też wycinają, ale niestety postacie z moich gazet :) Jak chcesz rozwijać kreatywność w dziecku to wejdź na tą strone http://bajkotwory.pl/ :) To strasznie rozwija kreatywność i uczy pisania :) Mnie moje dzieciaki wręcz zaskakuja swoimi bajkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo super! Dzieki za fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń