czwartek, 23 października 2014

PROSTY STRÓJ NA HALLOWEEN



Być może i Was czeka wymyślanie stroju na Halloween. Jeśli tak, to wrzucam foty z naszej wstępnej przymiarki. Spódnica własnej roboty wedle tego przepisu:
http://cloroesdemialma.blogspot.com/2014/10/spodnica-tiulowa-bez-szycia-diy.html
Na zachętę powiem Wam, że nie trzeba szyć. Ba, powiem więcej igły nawet nie trzeba mieć. Jedyna uwaga jest taka, że raczej trzeba mieć więcej niż 3m materiału. Spódniczka na zdjęciach jest właśnie z 3 metrów materiału i wydaje mi się nieco łysa. (Przy okazji zerknijcie sobie na tego bloga.)
Do tego kilka nietoperzy z papieru przypiętych tu i ówdzie, jakowyś straszny makijaż i strój jest. Czasu Wam to wiele nie zajmie, a może usłyszycie to co ja: jesteś najlepszą mamą na świecie! Mam pewne wątpliwości co do tego, ale miło było usłyszeć takie słowa.

2 komentarze:

  1. bo jesteś najlepszą mamą na świecie! strój cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podbudowanie. Ja mam wrażenie, że jestem w tej materii do bani - moje pokłady cierpliwości topnieją w zastraszającym tempie przy mojej małej buntowniczce. ;-)

      Usuń