czwartek, 29 sierpnia 2013

BALON






A oto balon, który przygotowałam dawno temu a urodziny córci, ale post siedział i czekał na czas taki jak wakacje, kiedy nie będzie mi się chciało robić czegoś nowego.

Do zrobienia balonu wykorzystałam:
koszyczek od sera feta w kostce
patyczki do szaszłyków
sznurek
balon
chusteczki
guziki

Patyczki i guziki przykleiłam, a balon przywiązałam sznurkiem do dna koszyczka.

Początkowo balon służył jako pojemnik na słodkości, a potem stał się zabawką i ozdobą pokoju.






3 komentarze:

  1. Piękny! To niby takie oczywiste, a w życiu bym na to nie wpadła! Dzięki za inspirację. Zastanawia mnie, jak przyczepiłaś patyczki do balonika, że nie pękł. To jest jakaś taśma czy klej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyklejałam balonu do patyków tylko przywiązałam go do dna kosza.

      Usuń
    2. A! Czyli od sobie swobodnie dotyka, dobry patent, nie trzeba się bać, że pęknie. Dzięki!

      Usuń