poniedziałek, 4 listopada 2013

JESIENNE WYKLEJANKI-UKŁADANKI


Ostatnio nie mogłam się przemóc by zgrać zdjęcia. Niby nic takiego, a zbierałam się do tego jak do zdobycia Mount Everestu. Tym sposobem wszystkie nasze jesienne prace utknęły na aparacie. 

Miśka nie bardzo lubi kolorować - nie ten temperament - ruchliwa, niecierpliwa, nie usiedzi na 4 literach. W związku z tym zwykle wymyślam jej prace plastyczne "na szybko" . Kazałam jej wybrać zwierzątko z książeczki (mała szefowa musi mieć coś do powiedzenia, no nie?). Narysowałam psa i wycięłam osobno ciało, głowę i uszy. Do tego słońce, miska i pień drzewa. Miśki zadaniem było sklejenie tego wszystkiego razem. Na koniec pocięła papier kolorowy i wykleiła nim kółko tworząc jesienne drzewo. Potem trochę pogryzmoliła i gotowe :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz