poniedziałek, 18 marca 2013

PROŚBA O PORADĘ

Dziś to ja mam pytanie do Was. Czy znacie jakieś patenty na odzwyczajenie dziecka od picia mleka w nocy? Moja córka pije mleko 2 x na dobę - raz przed pójściem spać i raz w nocy. Bylibyśmy szczęśliwi gdyby udało się pozbyć się tego nocnego. Próbowaliśmy już takiej metody by dawać coraz bardziej rozcieńczone mleko w ciągu nocy (a wieczorem normalne), ale przy zbyt rozcieńczonym mleku młodociana się buntowała. Sama nie wykazuje chęci pozbycia się tego nawyku tym bardziej, że ma silny odruch ssania (lubi ssać palec by się uspokoić) i chyba to mleko ją relaksuje. Dziś przeprowadziłam z nią rozmowę, że jest już duża i że duże dzieci jak obudzą się w nocy to kładą głowę na podusi i próbują spać dalej, ale nie wiem czy to pomoże. Macie jakieś patenty?

3 komentarze:

  1. Może spróbuj jej podawać coś bardziej treściwego wieczorem, gęstszą kaszkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Starszak odrzucił mleko w 12 miesiący życia. Młodego już w nocy też nie karmię,a jak się obudzi to oszukuję go wodą. Spróbuj tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Właśnie kombinujemy z miksowaniem kaszy jaglanej z mlekiem i... córka stwierdziła, że to mleko jej nie smakuje. Powiedziałam jej, że tylko takie mamy, więc zdecydowała, że go nie wypije. Zobaczymy co powie w nocy. 3majcie kciuki.

    OdpowiedzUsuń